Regulamin programu lojalnościowego ezebra.pl

 

 

 

I. Postanowienia ogólne

 

 

§1 Organizatorem Programu Lojalnościowego eZebra.pl zwanego dalej “Program” jest H2A sp. z o.o. sp. k. w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 9A, w Lublinie, identyfikująca się numerem NIP: 7123275732 i REGON: 061508308 zwana dalej jako „Organizator”.

 

§2 Program organizowany jest na terenie Polski w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.ezebra.pl i nie dotyczy domen www.ezebra.de i www.ezebra.com.ua

 

§3 Program zostaje wprowadzony na czas nieokreślony poczynając od 22.06.2020. 

 

§4 Udział w Programie jest dobrowolny dla wszystkich osób fizycznych. Uczestnikami Programu (zwanymi dalej “Uczestnikami”) mogą zostać wyłącznie osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Uczestnik, który chce wziąć udział w Programie powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem gdyż przystąpienie do Programu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu. 

 

§5 Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w poniższym regulaminie zwanym dalej “Regulaminem Programu” i do zakończenia Programu w dowolnym czasie, za uprzednim podaniem informacji do wiadomości Uczestników. 

 

 

II. Zasady przystąpienia do Programu Lojalnościowego

 

 

§1 Klient, który chce przystąpić do Programu powinien posiadać konto Klienta założone w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.ezebra.pl

 

§2 Aby przystąpić do Programu Uczestnik powinien na swoim koncie Klienta posiadać odpowiednią pulę punktów (o których mowa w II §5 ) zgromadzonych podczas dokonywania zakupów na www.ezebra.pl

 

§3 Punkty przyznawane są za zakupy dokonywane w sklepie internetowym www.ezebra.pl i od momentu uruchomienia Programu Lojalnościowego w dniu 22.06.2020 także za wystawianie opinii o produktach na www.ezebra.pl. Każde wydane 1 zł na zakupy to 1 punkt w Programie Lojalnościowym zaś każda dodana i zatwierdzona przez administratora strony opinia o produkcie to 0,5 punkta w Programie Lojalnościowym. Ilość zebranych dotychczas punktów Uczestnik może sprawdzić logując się na swoje konto Klienta i następnie przechodząc do sekcji “Twoje Konto” > “Program Lojalnościowy”. Punkty są przypisane do danego konta Klienta i nie mogą być przenoszone na inne osoby. W przypadku zwrotów towarów, za które Klient podczas dokonywania zakupów otrzymał punkty, punkty te są odejmowane od salda punktów zgromadzonych na koncie Klienta. 

 

§4 Zgromadzone na koncie Klienta punkty Uczestnik może wymienić na Kartę Stałego Klienta lub Kartę Klienta VIP według poniższych założeń:

3 000 punktów - Uczestnik może wymienić na Kartę Stałego Klienta,
5 000 punktów - Uczestnik może wymienić na Kartę Klienta VIP.

 

§5 Wymiana punktów zdobytych w Programie Lojalnościowym na Kartę Stałego Klienta lub Kartę Klienta VIP odbywa się poprzez dodanie karty do składanego zamówienia.

 

Kartę odpowiadającą zebranej liczbie punktów, znajdującą się pod adresem: https://www.ezebra.pl/pl/forpoints/produkt-za-punkty.html należy dodać za pomocą przycisku “kup za punkty” podczas składania zamówienia. Uczestnik dokonuje zamówienia tak jak robił to dotychczas. Z konta Uczestnika zostanie potrącona liczba punktów - odpowiednio 3 000 punktów w przypadku Karty Stałego Klienta i 5 000 punktów w przypadku Karty Klienta VIP. Uczestnik zostanie poproszony o uiszczenie opłaty za zamówione produkty i kosztów wybranej przez siebie formy przesyłki. 

Karta Programu Lojalnościowego jest wyłącznie w formie wirtualnej przypisanej do konta Klienta Uczestnika i nie zostanie wysłana w formie fizycznej.

Nie ma możliwości zakupu samej karty za punkty. W zamówieniu muszą znajdować się także inne produkty na dowolną kwotę.

 

 

§6 Uczestnik posiadający Kartę Stałego Klienta po zgromadzeniu kolejnych 2 000 punktów będzie mógł wymienić ją na Kartę Klienta VIP. Aby to zrobić powinien napisać wiadomość e-mail do Biura Obsługi Klienta Organizatora na adres: drogeria@ezebra.pl z podaniem adresu e-mail na jaki została założona pierwsza karta tj. Karta Stałego Klienta. Prośby o wymianę karty na wyższą przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej na podany adres e-mail Biura Obsługi Klienta Organizatora.  

 

 

III. Korzyści wynikające z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym  

 

 

§1 Użytkownik, który chce w pełni korzystać z korzyści Programu Lojalnościowego powinien na swoim koncie Klienta założonym w sklepie internetowym www.ezebra.pl wyrazić wszelkie zgody marketingowe na otrzymywanie komunikacji marketingowej drogą mailową i poprzez wiadomości SMS. Ustawienia swojego konta Użytkownik może sprawdzić i zmienić logując się na swoje konto Klienta a następnie przechodząc do sekcji “Dane Osobowe” > “Dane zamawiającego i personalizacja sklepu”.  W przypadku braku akceptacji wspomnianych zgód marketingowych nie ma możliwości korzystania z oferty Programu Lojalnościowego mimo posiadania Karty Stałego Klienta lub Karty Klienta VIP . 

 

§2 Każdemu Uczestnikowi Programu, który wymienił punkty na Kartę Stałego Klienta lub Kartę Klienta VIP przysługuje pakiet korzyści każdego miesiąca. 

 

 

KARTA STAŁEGO KLIENTA UPRAWNIA DO:

  • Otrzymania oferty powitalnej w Programie Lojalnościowym eZebra.pl 

  • Darmowej dostawy raz w miesiącu bez minimalnej wartości zamówienia

  • Informacji o nowościach i premierach w eZebra.pl 

  • Otrzymywania indywidualnych ofert i kodów rabatowych 

  • Otrzymywania prezentów i niespodzianek

  • Uczestnictwa w konkursach dla aktywnych Uczestników Programu Lojalnościowego

 

 

KARTA KLIENTA VIP UPRAWNIA DO:

  • Otrzymania oferty powitalnej w Programie Lojalnościowym eZebra.pl 

  • Darmowej dostawy raz w miesiącu bez minimalnej wartości zamówienia

  • Otrzymywania zapowiedzi zbliżających się promocji i dostępu do części akcji przed ich rozpoczęciem

  • Informacji o nowościach w eZebra.pl 

  • Otrzymywania informacji o premierach wraz z możliwością złożenia preorderu

  • Otrzymywania dodatkowej puli indywidualnych ofert i kodów rabatowych 

  • Otrzymywania prezentów i niespodzianek

  • Uczestnictwa w konkursach dla aktywnych Uczestników Programu Lojalnościowego

 

 

§4 Otrzymane bonusy nie mogą być wymieniane na gotówkę. Suma całkowita zakupów z wykorzystaniem kodów rabatowych musi przekraczać 1 zł. Promocje nie łączą się z innymi promocjami. Darmowa dostawa dotyczy wyłącznie krajowych zamówień z przedpłatą i wysyłką na terenie Polski. Uczestnik jest uprawniony do benefitów dopiero po pełnej realizacji zamówienia zawierającego kartę Stałego Klienta lub Kartę Stałego Klienta Vip.

 

§5 Otrzymane kody promocyjne nie dotyczą rabatów na produkty specjalne oraz już przecenione

 

§6 Comiesięczne kody (m.in. na darmową dostawę) i dedykowane oferty będą przesyłane mailowo 1. dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 1. dzień miesiąca wypada w dzień wolny od pracy, wiadomość będzie wysłana w najbliższy dzień roboczy. Jeżeli klient zarejestruje się np. 22.06.2020, pierwszy kod na darmową wysyłkę otrzyma 1.07.2020.

 

 

 

 

V. Postanowienia końcowe

 

 

§1  Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie www.ezebra.pl i dostępny w siedzibie Organizatora. Biorąc udział w Programie Lojalnościowym Uczestnicy wyrażają zgodę na zastosowanie się do niniejszego Regulaminu. 

 

§2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za awarie systemu i problemy techniczne wynikające z użytkowanego przez Uczestnika Programu sprzętu, oprogramowania i łącza internetowego. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty ani szkody wynikające z zawieszenia, zmian i ewentualnego zakończenia Programu Lojalnościowego. 

 

§3  Regulamin podlega przepisom polskiego prawa. Jakiekolwiek spory i roszczenia wynikające z niniejszego regulaminu bądź z nim powiązane będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora. 

 

§4  W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie Programu Lojalnościowego należy skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta Organizatora pod adresem mailowym: drogeria@ezebra.pl 

 

 

Data publikacji: 22.06.2020

Blog i inspiracjeCoś dla ciała, coś dla rozumuPrzejdź do bloga

pixel