Joop!

( ilość produktów: 13 )

JOOP! - zapachy, które stawiają świat na głowie!

Zapachy odgrywają ogromną rolę w codzienności. Mogą pobudzać lub uspokajać, dodawać pewności siebie i energii, ale także wyciszać. Lubimy otaczać się przyjemnymi zapachami w różnej postaci. Do codziennego użytku najczęściej wybieramy perfumy i wody toaletowe - dzięki nim ulubiona kompozycja rozpieszcza zmysły przez wiele godzin, dbając o dobre samopoczucie. Szukasz zapachów innych niż wszystkie? Poznaj markę JOOP! Sprawdź, jakie perfumy tego producenta znajdziesz w ofercie drogerii eZebra!...

Jakie zapachy lubimy najbardziej?

 

To, co dla jednego jest przyjemnym zapachem, który rozpieszcza zmysły i wzbudza emocje, dla innego może być drażniącą kompozycją. Nie sposób więc udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to, jakie zapachy kochamy najbardziej - bo to kwestia absolutnie indywidualna. Czasem wystarczy jedna nuta, która zaburzy przyjemny odbiór całej kompozycji i odwrotnie: niejednokrotnie to właśnie ta jedna nuta przewodnia jest tym, co decyduje o wyborze danego zapachu.


Każdy z nas jest inny. Mamy różne zainteresowania, sposoby na odreagowanie stresu, wyciszenie się czy dodanie sobie pozytywnej energii. Jest jednak coś, co zdecydowanie łączy wszystkich, a przynajmniej większość - to zapachy. Każdy z nas bez wątpienia ma przynajmniej swój jeden ulubiony zapach, który wprowadza w dobry nastrój, dodaje energii, bądź kojarzy się pozytywnie z jakimś wydarzeniem w życiu, tym samym poprawiając nastrój.


Zapachy mają ogromną moc wpływania na samopoczucie. Te przyjemne go poprawiają, zaś te przykre mogą je skutecznie pogarszać. Poniekąd jest to uwarunkowane przez naturę. W przyrodzie niektóre zapachy bowiem przyciągają owady i zwierzęta, inne zaś ostrzegają o zagrożeniu.


W przypadku ludzi ten mechanizm naturalnie jest bardziej skomplikowany, jednak podświadomie także doskonale interpretujemy przykre zapachy (spalenizna, zgnilizna, stęchlizna) i unikamy przedmiotów i miejsc, które się z nimi kojarzą.


Na co dzień lubimy otaczać się przyjemnymi zapachami, które wpływają korzystnie na nastrój i budzą pozytywne skojarzenia. To właśnie między innymi dlatego często długo wąchamy różne płyny i proszki do prania, zanim zdecydujemy się na zakup - chcemy bowiem wybrać ten zapach, który od razu do nas “przemówi”. Nie inaczej jest w przypadku innych pachnących rzeczy, jak kosmetyki, czy chemia domowa - w tym nawet płyny do naczyń. W końcu zapach będzie towarzyszyć przez długi czas: czy to na ubraniach, czy na włosach (np. odżywka czy mgiełka), czy na ciele (perfumy).


Odpowiedź na pytanie o to, jakie zapachy kochamy najbardziej, może więc brzmieć: te przyjemne! Dla każdego oznacza to jednak coś innego. Jedni preferują subtelne i orzeźwiające nuty, inni uwielbiają słodkie aromaty, a jeszcze inni doskonale czują się w towarzystwie otulających, ciepłych i wyrazistych akcentów.

 

Czym kierować się przy wyborze zapachu?

 

Na co zwracać uwagę przy wyborze nowej buteleczki z perfumami? Przede wszystkim trzeba kierować się swoim gustem - nawet jeśli bardzo różni się od tego, co lubi większość czy co jest przyjęte za ogólnie przyjemne i lubiane. Zanim jednak do koszyka wrzucisz nowy zapach, weź pod uwagę jeszcze kilka kwestii. To:


• trwałość zapachu - perfumy, woda toaletowa, a może woda kolońska? Wbrew pozorom różnica jest całkiem spora. Nie chodzi o samą kompozycję zapachową (ta jest taka sama), a o trwałość i intensywność zapachu. Woda perfumowana (zwana potocznie po prostu perfumami) zawiera największe stężenie olejków zapachowych, woda toaletowa mniej, zaś woda kolońska tylko kilka %. To najważniejsze czynniki wpływające na to, jak długo zapach będzie wyczuwalny i jak długo będzie się utrzymywał!


• intensywność zapachu - jest uzależniona przede wszystkim od stopnia zaperfumowania (czyli właśnie zawartości olejków zapachowych), ale także od jakości produktu (a więc między innymi od jakości składników, jakie zostały użyte do jego stworzenia). Tanie, nieoryginalne perfumy cechuje przeważnie nie tylko mniejsza intensywność zapachu, ale również jego gorsza jakość (wyczuwalne są np. niepożądane, sztuczne nuty, które na dłuższą metę mogą być męczące i drażniące);


• wszystkie nuty zapachowe - każdy zapach składa się z trzech nut zapachowych: głowy, serca i bazy. W każdej wyczuwalne są nieco inne aromaty, a zapach rozwija się w pełni nawet przez kilka godzin. Na samym końcu czuć docelowe nuty zapachowe, które (w zależności od jakości perfum) mogą być wyczuwalne nawet przez kilka dni.


Zanim więc zdecydujesz się na wybór nowego zapachu, przemyśl powyższe kwestie. Przed zakupem dobrze jest “przespać” się z zapachem i ocenić swoje odczucia po co najmniej kilku godzinach od aplikacji na skórę.

 

JOOP! - dialog z klasyką

 

Na rynku dostępnych jest mnóstwo zapachów różnych marek. Wśród nich znajdziemy zarówno niedrogie wody kolońskie czy toaletowe, jak i wody perfumowane z wyższej półki. Dzięki temu, że kompozycji zapachowych są setki, jeśli nie tysiące, wybór jest wręcz nieograniczony.


W tym miejscu znajdziesz kilkanaście najpopularniejszych zapachów marki JOOP!, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W 1987 roku niemiecki projektant Wolfgang Joop wpadł na pomysł stworzenia linii ubrań z myślą o nowoczesnych mieszkańcach szybko rozwijających się miast. Kolekcje miały być w założeniu proste i wygodne. Pomysł zaowocował sporym sukcesem, co skłoniło założyciela marki do poszerzenia oferty. Tym samym już niedługo później po szyldem JOOP! na rynku pojawiło się obuwie, a także biżuteria i perfumy. Oryginalne zapachy szybko zdobyły popularność wśród kobiet oraz mężczyzn.


JOOP! promuje wizję futurystycznej elegancji, jednocześnie nawiązując do klasyki. Jej owocem są proste, a przy tym kolorowe flakony, które skrywają niecodzienne, zaskakujące zapachy. Są one przede wszystkim doskonałym uzupełnieniem kolekcji odzieży marki, ale naturalnie pasują również do innych stylizacji.


Stworzony wraz z pierwszą kolekcją ubrań zapach Joop!Femme niemal z miejsca zyskał miano kultowego. Delikatna nuta białych kwiatów, przepleciona z aldehydami, osadzona na bazie piżma i wanilii sprawiła, że klientki dosłownie oszalały na jego punkcie.


Producenci ośmieleni sukcesem, mniej więcej dwa lata po tej premierze postanowili stworzyć męski odpowiednik - czyli Joop!Homme. Również ten zapach podbił serca klientów: orientalny i ciężki, z wyraźnie wyczuwalnymi nutami drzewnymi i kwiatowymi – nawet wiele lat po swojej premierze zachwyca i inspiruje. W 2012 roku doczekał się swojej nowej wersji: Wild. Jak sama nazwa wskazuje – kompozycja zapachowa składająca się z nut różowego pieprzu i rumu spodobała się mężczyznom, których serca były spragnione dzikich rytmów. Jest to zapach obok którego zdecydowanie nie można przejść obojętnie.


Nie był to jednak ostatni bestseller w kolekcji marki. Równie wielkim zainteresowaniem cieszył się wydany w 1992 roku Joop!Nightflight – zyskał popularność jako doskonała alternatywa dla tych z mężczyzn, którzy wolą świeższe zapachy. Korzenne nuty z odrobiną słodyczy – tak można najlepiej opisać zapach tej kompozycji.

 

Znaczenie odwróconej kolorystyki opakowań JOOP!

 

Ciekawym zabiegiem projektantów jest kolorystyka opakowań zapachów. Bardzo wyraźnie odzwierciedla ona filozofię tworzenia nowoczesnej klasyki, która stoi za marką. Zgodnie z tradycyjnymi wzorcami kulturowymi, kolory: różowy i niebieski dość jednoznacznie kojarzą się z płciami. Tradycyjnie kolor różowy przypisuje się kobietom, a niebieski mężczyznom.


Flakony klasycznych perfum Joop!Femme i woda toaletowa Joop!Homme są zabarwione dokładnie na odwrót. Klasyczne wzorce w nowoczesny sposób stają na głowie - tak, jakby projektanci zapachów puszczali porozumiewawcze oczko do konsumenta, mówiąc mu: „patrz, my też patrzymy na świat inaczej niż reszta!” Zdecydowanie są to zapachy, które przypadną do gustu osobom o oryginalnym stylu, które nie boją się wyrażać siebie – nawet jeżeli miałoby to oznaczać konstruowanie nowych zasad i stawianie na głowie tradycyjnych wzorców.

 

Produkty JOOP! w ofercie drogerii eZebra - sprawdź, co znajdziesz!

 

W tym miejscu czekają na Ciebie kultowe zapachy JOOP!, w wersjach damskich i męskich. Znajdziesz tutaj zarówno wody toaletowe, jak i perfumowane, we flakonikach o różnej wielkości. Dzięki temu możesz wybrać swój ulubiony zapach do codziennego użytku (w większej butelce), a także mieć go zawsze przy sobie, niezależnie od sytuacji (mniejsze flakony, które bez problemu zmieszczą się w torebce lub plecaku).


Szukasz energetyzującego, świeżego zapachu, który doda Ci energii na wiele godzin? Sięgnij po JOOP! Go. Ta męska woda toaletowa to propozycja dla panów żyjących pełnią życia i czerpiących z każdego dnia pełnymi garściami. Apetyczna i energetyzująca mieszanka zmysłowego rabarbaru, ziela angielskiego i soczystej, gorzkiej pomarańczy, dopełniona kwiatowymi aromatami w nucie serca to porywające zestawienie, obok którego nie przejdziesz obojętnie.


Preferujesz uwodzicielskie, zmysłowe i wciągające, a wręcz hipnotyzujące zapachy? JOOP! Homme Wild to propozycja, która powinna Ci się spodobać. Zapach został stworzony z myślą o gustach mężczyzn, którzy lubią iść pod prąd i nie boją się wyzwań - tych codziennych i tych większego kalibru. To zmysłowa i uwodzicielska kompozycja, dzięki której podkreślisz swój charakter. Zapach otwierają nuty różowego pieprzu, które następnie łączą się z aromatem rumu w nucie serca. Nutę bazy stanowią zaś aromaty drzewne i tytoniowe.


W naszej ofercie znajdziesz również między innymi zapach JOOP! Le Bain dla kobiet. Woda toaletowa o orzeźwiającym, kwiatowo - owocowym zapachu to doskonała propozycja dla tych, którzy preferują świeże, a przy tym zdecydowane zapachy. Le Bain to mieszanka kwiatowo-owocowych aromatów, które składają się na wyrafinowany, ale nienachalny, elegancki zapach. W nutach głowy znajdziesz kwiat pomarańczy, cytrynę, bergamotkę i aldehydy. Na nuty serca składa się konwalia, drzewo sandałowe i jaśmin. W nutach bazy dominuje wanilia, paczula, ambra i fasola Tonka.


Sprawdź także pozostałe perfumy JOOP! dostępne w aktualnej ofercie drogerii eZebra i ciesz się doskonałą jakością w równie doskonałej cenie!

Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Kaczka
Produkt
Produkt
Produkt
Produkt
pixel