Historia marki Lierac
Marka Lierac powstała w 1975 roku z inicjatywy lekarza, doktora Cariela, którego misją było znalezienie złotego środka, który pozwoliłby kobietom zachować młodość, nie zaburzając naturalnych procesów zachodzących w skórze. Dzięki jego pomysłom powstało laboratorium Lierac, którego filozofia oparta została na trzech filarach: wiedzy, kobiecości i doskonałości.
Doktor Cariel już niemal 50 lat temu zajął się badaniem cellulitu i rozstępów – tego, jak powstają i jak można zniwelować ich widoczność. Zakładając Lierac, chciał umożliwić kobietom na całym świecie dostęp do najwyższej jakości produktów kosmetycznych, które miały pozwolić pozbyć się podobnych problemów.
Kosmetyki Lierac powstają w laboratorium firmowym. Zespół specjalistów pracuje nad tym, żeby dostarczyć nam kosmetyki, których zadaniem jest nie tylko działanie na powierzchni skóry, ale również reaktywowanie jej naturalnych funkcji, które zostają zaburzone wraz z upływem czasu. Tutaj wszystkie składniki mają działać jak najbardziej naturalnie, wspierając skórę w różnych jej warstwach i zapewniając nam efekt liftingu bez konieczności udawania się do gabinetu medycyny estetycznej.
Dla Lierac niezwykle istotna jest sama formuła kosmetyku – jego konsystencja i sposób aplikacji. Twórcom zależy na tym, by ta była jak najprzyjemniejsza. Bo produkt ma nie tylko pielęgnować, ale również sprawiać, że każda chwila w łazience przerodzi się w prawdziwy rytuał dla zmysłów. Pomysł jest prosty – stosowanie kosmetyków Lierac ma dawać poczucie obcowania z naturą i nauką jednocześnie. Naturą i nauką, które łączą siły, by dać Ci najlepsze efekty.