Tej marki chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Słyszał o niej każdy, a ubrania spod jej znaku idealnie sprawdzają się noszone zarówno na co dzień jak i w przypadku bardziej eleganckich okazji. Niewymuszony, amerykański szyk ludzi, którzy pewnie kroczą drogą do sukcesu – oto co można wyczytać z tych projektów. Sam założyciel, od którego nazwę wzięła marka jest idealnym przykładem na spełnienie swojego american dream. Jak wygląda historia marki Tommy Hilfiger?...
Tommy Hilfiger urodził się jako drugie z dziewięciorga dzieci, w pewnej katolickiej, irlandzkiej rodzinie, mieszkającej na przedmieściach Nowego Jorku. Z początku nie myślał o byciu projektantem mody. Za radą matki planował karierę inżyniera. Kiedy w ostatniej klasie liceum otwierał mały, lokalny butik, do którego sprowadzał modne ubrania z Nowego Jorku, nikt nie traktował tego jako poważnego biznesu. Sklep jednak cieszył się ogromnym powodzeniem wśród miejscowej młodzieży i już wkrótce doczekał się dziesięciu filii.
W 1979 roku, nasz bohater przeniósł się do Nowego Jorku, gdzie zamierzał rozwijać się jako projektant. Pracował dla Jordache Jeans, a kiedy poznał biznesmena Mohamema Murjani, który zgodził się zainwestować w plany młodego projektanta. W 1985 roku Tommy Hilfiger otworzył sygnowaną własnym nazwiskiem firmę. Nowoczesne wzory koszul, spodnie w typie chinos i modny wówczas w Ameryce styl preppy stały się znakiem rozpoznawczym rodzącej się marki.
Na przestrzeni lat, ubrania projektowane przez młodego Irlandczyka, który na szczęście nie został inżynierem, zyskały ogromną popularność, a twarzami marki były gwiazdy takie jak Snoop Dogg, Mariah Carey, David Bowie czy Michael Jackson.
Tommy Hilfiger to nie tylko ubrania wzorowane na stylu studentów prestiżowych, amerykańskich uczelni. W ofercie marki są również zapachy przeznaczone dla ludzi pełnych energii, którzy nie boją się wyzwań. Starannie wyselekcjonowane składniki, zamknięte w prostych flakonach, kontrastujących z kolorowymi, pasiastymi kartonikami. Są jak marzenia zaklęte w butelce. Sztandarowy zapach swoją nazwę również odziedziczył po założycielu marki. Tommy Hilfiger to świeży zapach, uosabiający sobą prostotę i bezpośredni styl mężczyzn, którzy są już o krok od spełnienia swoich snów. Zapach róży, kwiatu wiśni i słodkiej żurawiny otoczony z jednej strony ulotną nutą chłodnej lawendy i mięty, kontrastuje z głębokim i ciepłym zapachem bursztynu. Według filozofii marki, właśnie tacy powinni być mężczyźni dążący do celu: mieć świeże spojrzenie na rzeczywistość, i głęboko zakorzenione w sobie pokłady ciepła.
Nie bój się marzyć! Łap chwile i wyczuj właściwy moment, w którym trzeba skoczyć na głęboką wodę. Każdy sen można spełnić, przy odrobinie ciężkiej pracy i samozaparciua. Takie przesłanie można wyczytać z historii Tommy’ego Hilfiger’a . Da się to również wyczuć w komponowanych przez niego zapachach – zarówno dla pań jak i dla panów.