- Home
- Polityka Reklamacji
Polityka Reklamacji
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a. pisemnie na adres firmy: Ezebra.pl Sp. z o.o., ul. Wilhelma Hessa 7, 20-270 Lublin.
b. w formie elektronicznej na adres: drogeria@ezebra.pl.
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a. numeru zamówienia;
b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e. danych kontaktowych składającego reklamację;
f. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.